یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


هوای خنک در این کشوها جریان دارد پس آسیبی به مواد غذایی در این بخش وارد نمی‌شود. 80A104 یخچال و فریزر برند بوش می‌باشد که دارای گنجایش نسبتا زیادی است پس می‌توانید به خوبی اقلام مورد نظر را در داخل آن ذخیره نمایید. این محصول دارای دو بخش یخچال و فریزر می‌باشد که هر کدام دارای درب جداگانه‌ای می‌باشند. قبل از هر چیزی اگر دقت کنید یک بخش مربع شکلی بر روی درب یخچال مشاهده می‌شود که از آن به عنوان قابلیت هوم بار یاد خواهد شد در بخش‌های بعدی جزئیات کامل در مورد آن بیان خواهد شد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

طراحی شیک و جذاب یخچال ساید KAD80A404 بوش نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است، این محصول در رنگ استیل نقره ای تولید و عرضه می شود. یخچال فریزر 30 فوتی بوش مدل KAD80A404 دارای ظرفیت و گنجایش متناسب برای خانواده های متوسط تا پرجمعیت مناسب و کاربردی می باشد،ظرفیت یخچال 438 لیتر و ظرفیت فریزر 230 لیتر می باشد. این یخچال فریزر ساید بای ساید بوش KAD80A404 علاوه بر مجهز بودن به سیستم هشدار باز بودن درب ،قفل کودک و دیگر ویژگی ها و فناوری های نوین نیز می باشد.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


فریزر نیز شامل three کشو است که امکان تفکیک بندی مواد غذایی را به شما میدهد تا دسترسی راحت تری به آنها داشته باشید. سیستم خنک کنندگی MultiAirflow برای هر یک از قسمت‌های فریزر و یخچال به صورت جداگانه عمل می‌کند تا هوای فریزری و بسیار سرد وارد بخش یخچال نشود. این سیستم در یخچال ساید 60A40NE می‌تواند همواره هوا را در حالت جریان دهی نگه دارد تا هوا به صورت یکنواخت در سراسر محفظه پخش شده و به ماندگی و طراوت مواد غذایی کمک کند. عملکرد این یخچال به صورت بدون برفک یا همان NoFrost می‌باشد، با این قابلیت از یخ‌زدگی مواد غذایی جلوگیری می‌شود که باز هم بوش تازه ماندن مواد غذایی را در اولویت قرار داده است. ساید بای ساید KAG90AI20 بوش در کلاس بهره وری انرژی A+ قرار دارد و این به معنای مصرف پایین انرژی در این مدل می باشد و اینکه لازم نیست پس از خرید ساید بای ساید بوش KAG90AI20 هزینه ها بالایی را برای مصرف برق پرداخت نمایید.


دمای ایده ال، سبب دوام هر چه بیشتر سیستم خنکسازی دستگاه و کاهش مصرف برق می شود. با خرید یخچال ساید بای ساید KAG80A104 هیجان انگیزترین خرید را تجربه کنید. روشنایی داخلی یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD90VB20 از طریق چراغ‌های LED تامین می‌شود که مصرف برق کم و تولید گرمای ناچیز از ویژگی‌های مثبت آن‌ها است.


قابلیت سیستم جریان چندگانه‌ی هوا باعث می شود تمام قسمت‌های داخل یخچال به صورت یکدست و یکپارچه سرد شود. وجود دریچه‌های متعدد در داخل یخچال، جریان هوای خنک را به تمام بخش‌ها منتقل می‌کند. در هنگام خرید یخچال های کمبی و دوقلو حتما به عبارت نفراست به معنی بدون برفک دقت نمایید.


یخچال این دستگاه با ظرفیت 366 لیتر دارای 5 طبقه شیشه ای ، 1 محفظه کشویی برای نگهداری میوه و سبزیجات ، 1 کشوی شفاف و four محفظه روی درب میباشد. فریزر دستگاه به صورت NO FROST و بدون برفک طراحی شده که با ظرفیت 166 لیتر ، از 5 طبقه ، 2 محفظه کشویی و 3 محفظه روی درب تشکیل شده است. قسمت یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN60A40NE دارای سه کشو بزرگ می باشد که جنس شفافی دارند و می توان داخل آنها را به راحتی مشاهده کرد.


آیا بوش این قابلیت را بر روی 80A104 aspect by side قرار داده است؟ که باید گفت بله شکی در آن نیست. این محصول جزو دستاوردهای برتر بوش می‌باشد و قاعدتا با این فناوری مجهز شده است. دستگیره‌های درب نیز به صورت میله‌ای و کشیده در بخش میانی یخچال قرار گرفته‌اند که ظاهری زیبا را برای این محصول به همراه آورده‌اند به علاوه براحتی می‌توانید توسط آن‌ها درب‌ها را براحتی باز نمایید.


انجماد سریع با بهره‌مندی از حداکثر توان کمپرسور دمای محفظه فریزر را به سرعت کاهش داده و باعث منجمد شدن سریع مواد غذایی می‌شود. اگر به دنبال مجهزترین محصول بوش هستید، این مدل یخچال بهترین طرح زیبا و کارآمد خواهد بود‌. این دستگاه با ابعاد ninety two.8×85.6×181.2 طراحی شده و برای خانواده های پر جمعیت بسیار مناسب است. همچنین ظرفیت کلی آن برابر 668 لیتر می باشد که جنس طبقات داخلی آن (۴ طبقه) از جنس شیشه مقاوم و با قابلیت تنظیم ارتفاع خواهد بود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

این یخچال و فریزر یکی از قدرتمند‌ترین محصولات تاریخ شرکت بوش است و از بالا رده‌ترین محصولاتی به حساب می‌آید که تا کنون بوش تولید کرده است. یخچال ساید بای ساید استیل بوش KAN60A40 یکی از یخچال های شرکت Bosch می باشد. یخچال بوش مدل KAN60A40 دارای یخ ریز و آب ریز می باشد و برای تامین آب مورد نظر به آب شهر وصل می شود. همچنین دارای یک بار خانگی می باشد که دسترسی به نوشیدنی های محبوب شما را راحت می کند.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


به علاوه این مدل در رنگ سفید نیز عرضه شده است که شما با توجه به دکوراسیون خود می توانید رنگ دلخواه تان را انتخاب کنید. بوش در یخچال 90AI20 مثل همیشه از قابلیت های کاربر پسند بهره برده است. از جمله قابلیت Ice Dispenser که تنها با لمس یک دکمه قالب های یخ را برای شما فراهم می کند. همچنین دارای Homebar است که دسترسی راحتی را به نوشیدنی های خنک و دیگر اقلام کوچک فراهم می کند.


یخچال ساید بای ساید بوش یکی از انواع یخچال فریزر می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده است . این نوع یخچال فریزر به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرنی که دارد متناسب با اکثر سلیقه ها می باشد. وجود آبسردکن و یخساز روی در یخچال و فریزر بوش مدل KAN60A40NE دسترسی سریع و آسان کاربر را به آب و یخ ممکن ساخته است. وجود آبسردکن نیاز به باز و بسته‌ کردن در یخچال را برای نوشیدن آب برطرف کرده است. علاوه‌ براین، محفظه‌ ی HomeBar که روی در یخچال قرار گرفته است دسترسی به نوشیدنی‌ ها را بسیار راحت کرده است. این دو ویژگی در کنار هم به صرفه‌ جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمای داخلی یخچال کمک شایان توجهی می‌ کنند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

هر چه سرعت کمپرسور زیاد تر باشد در نتیجه، انرژی بیشتری هم مصرف خواهد نمود. بنابراین تکنولوژی SuperCooling وارد عمل خواهد شد و دما را به سرعت کاهش خواهد داد و به حالت اول باز خواهد گرداند. با استفاده از این تکنولوژی مواد غذایی داخل فریزر با سرعت بسیار زیاد منجمد خواهد شد و همچنین برای مدتی طولانی آنها را سالم و آبدار حفظ خواهد کرد. قیمت برق در کشورهای مختلف متفاوت است، با این حال شما مدلی را که مصرف انرژی کمتری داشته باشد را ترجیح می دهید، مدلی را که باعث نشود هر ساله مقدار زیادی هزینه برای کارکردش بپردازید. بنابراین توجه به برچسب انرژی یخچال و فریزر در هنگام خرید ضروری است.


چون کابینت خانه برای جای یخچال 181 در نظر گرفته شده و می ترسم جای کافی برای تهویه هوا برای فن یخچال وجود نداشت باشه اگر اطلاعی در این باره دارید ممنون میشم کمک کنید. قصد خرید کالای رژ لب مدادی کنویس دارید ؟ ما به شما کمک میکنیم تا با آگاهی خرید کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی برای وبسایت کالاگت محفوظ می باشد ، استفاده از مطالب سایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.


بسیاری از مواقع شما دارای یخچال هستید و این در حالی است که فریزر شما فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی همچون سبزی طبخ شده برای قرمه سبزی و پیاز سرخ شده، لوبیا سبز، گوشت و مرغ... این یخچال به صورت تمام فریزر است که تعداد طبقه برای مواد غذایی مختلف دارد. بخش یخچال این مدل ساید سری 6 با ظرفیت خالص 438 لیتر همراه با سیستم برج هوای چند جریانی Multi Airflow-System دارای 4 قفسه شیشه‌ای نشکن، شامل 2 قفسه با قابلیت تنظیم ارتفاع، بار خانگی در درب راست، MultiBox با 3 محفظه و four محفظه درب می باشد. Super cooling می‌باشد که از آن به عنوان عمل خنک کنندگی سریع یاد می‌شود. در صورت وارد کردن مواد غذایی جدید به یخچال این فناوری وارد عمل می‌شود و فورا آن را با دمای داخلی هماهنگ می‌کند تا دستگاه دچار افت کیفیت نشود از طرفی دیگر آسیبی به مواد غذایی وارد نمی‌شود و همچنان سالم باقی خواهند ماند.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


بخش انجماد فریزر دارای ۴محفظه برای نگهداری از مواد غذایی سالم که بردرب متصل شده است، و فضای زیادی را در اختیار خریداران گذاشته شده است. این یخچال ساید بای ساید بوش فوق العاده و زیبا، مواد غذایی زیادی را در خود جای می دهد، و مواد داخل یخچال را به مدت طولانی حفظ می کند. و در صورت قطع بودن برق این یخچال تا ۴ ساعت دمای یخچال را در حالت خنک نگه می دارد، و از فاسد بودن مواد غذایی درون یخچال جلو گیری می کند. یخچال وسیله اي است، که دائم به کار می رود، و باید به زیبایی و کیفیت آن توجه بسیاری کرد، کمپانی بوش، دوباره یکی از بهترین، محصولات خود را در اختیار خریداران قرار داده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش
همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

پیشنهاد می کنم سری به دیگر مقالات ما راجع به بهترین مارک یخچال فریزر و بهترین یخچال فریزر ایرانی بزنید . البته سوالات بیشماری راجع به سایز یخچال دوقلو هم وجود دارد که توصیه می کنیم مقاله بهترین یخچال دوقلو را مطالعه کنید . جدیدترین مدل‌های رژ لب مایع … #کنویس #الیزکیتا #کالیستا #لاواری #گاتریا #شون دوستان عزیزی که به تازگی ما رو همراهمی .


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


هنگامی که مواد غذایی را داخل فریزر قرار می دهید به سرعت توسط این سیستم منجمد می شوند و از طرفی دیگر این قابلیت از ذوب شدن مواد غذایی جلوگیری و موجب می شود مواد غذایی داخل فریزر به طور سالم و بهداشتی باقی بماند. بخش سیستم تازگی یخچال سايد بای سايد استیل دارای 2 محفظه ریلی سبزیجات و یک کشویی FreshProtect-Box ریلی با دمای مناسب برای تمام غذاها می باشد. تجریه یک خرید اینترنتی لذتبخش تمام آن چیزی است که در فروشگاه اینترنتی زنبیل شما تجربه خواهید کرد. در فروشگاه زنبیل ما سعی کرده ایم تمام مزیت های ممکن در یک فروشگاه را گرد هم آوریم تا شما به راحتی و با آرامش خیال خریدهای خود را انجام دهید.


حالا نوبت به فضای داخلی این محصول رسیده است زمانی که درب یخچال را توسط ته دستگیره های کشیده و زیبا باز می کنید با سیل عظیمی از توانایی های این محصول رو به رو می شوید. بر روی درب تعدادی قفسه را جهت نگهداری انواع شیشه های مربا و بطری های نوشیدنی قرار داده اند. بر روی این طبقات همچنین می توانید خوراکی های کوچک را قرار دهید تا در زمان نیاز به دنبال آنان نگردید.


فناوری No frost از دیگر ویژگی های خوب و مفید یخچال فریزر 80A404 است، به لطف حضور این قابلیت دیگر با یخ زدایی های سنتی خدا حافظی کرده و یک فضای بدون برفک و تمیز و در اختیارتان قرار می دهد. ناگفته نماند که در زمان پخت و پز و آشپزی که عجله دارید به کمک شما می‌آید و در تسریع آشپزی نیز موثر می باشد. پس با اطمینان خرید کنید چرا که ما با 10 سال خدمات پس از فروش و 3 سال گارانتی با بهترین کیفیت و قیمت در کنار شما هستیم.



کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات و نقد های شما درباره ی یخچال بوش 58A704 در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق پنل پائین 'سوالات شما در خصوص این کالا' اقدام نمایید. قیمت یخچال بوش 58A704 با رنگبندی و انواع و گارانتی های موجود آن در اختیار شما قرار گرفته است. لطفا در هنگام خرید Refrigerator Bosch 58A704 مشخصات و اطلاعات مربوط به کالا را به دقت مطالعه کرده سپس شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نمائید.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


قیمت یخچال دوقلو سامسونگ در بانه قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ در...


یخچال فریزر بوش از تکنولوژی و سیستم چرخش هوای چندگانه برخودار است. درون یخچال دریچه هایی را جاسازی نمودند، توسط این دریچه‌ها به طور مداوم هوا را عبور می دهند و این هوا در تمامی زوایای این یخچال جریان پیدا می کند. به لطف این ویژگی دیگر فرقی ندارد، مواد غذایی را در چه قسمتی قرار می‌دهید چون در هر قسمتی قرار بگیرد با دریافت هوای مورد نیاز مانند روز اول صحیح و سالم می مانند. قابلیت بدون برفک یا NO Frost نیز از تکنولوژی‌های گنجانده شده در یخچال فریزر 80A404 بوش حضور پر رنگی دارد، به لطف این قابلیت دیگر مواد غذایی تان شکل ظاهری خود را حفظ می‌کنند و همچنین دیگر یخ و برفکی را درون فریزر مشاهده نمی شود. کشو Vita Fresh مواد غذایی شما را در بهترین حالت ممکن نگه داری می‌کند و آن‌ها را همانند روز اول با همان شکل اولیه باقی می گذارد.


این قابلیت موجب می شود تا مواد غذایی طعم و خواص خود را بیشتر حفظ کنند. در فریزر دارای آبسردکن و یخ ساز است که در بالای آن پنل تنظیمات یخچال قرار گرفته است. با استفاده از این پنل میتوانید تنظیمات دلخواه را به یخچال فریزر اعمال کرده و از قابلیت های متنوع این نوع ساید بوش بهره مند شوید. دارین مارکت به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های لوازم خانگی در دهه ی اخیر در شهر تجاری بانه شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر بصورت اینترنتی در خدمت شما بزرگواران به فعالیت ادامه می دهد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

شما با خرید ساید بای ساید بوش می‌توانید با اطمینان خاطر یخچال فریزری زیبا و با طول عمر بالا داشته باشید. برای خرید ساید بای ساید بوش می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تهران بوش مراجعه کنید. تهران بوش یکی از نمایندگان فروش شرکت بوش و ارائه دهنده بیش از ده‌ها مدل از ساید بای ساید های بوش است تمام محصولات این فروشگاه با گارانتی معتبر و قیمت مناسب به مشتریان ارائه داده می‌شود.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


مصرف پایین انرژی در ساید بای ساید بوش نیز از لحاظ اقتصادی جزو مزیت بسیار مهم دستگاه می‌باشد. یک مزیت دیگر ساید بای ساید بوش سیستم بدون برفک در دستگاه می‌باشد که برفک زدایی و تمیز کردن آن را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. همچنین دستگاه مجهز به سیستم یخ ساز و آب سردکن اتومات بوده که مستقیماً به آب شهری متصل می‌باشد.



شما باید تصمیم بگیرید که امکانات برایتان مهم هست یا شیوه زندگی افراد خانواده تان، و همچنین باید تصمیم بگیرید که اگر این امکانات را در یخچال جدید خود داشته باشید هزینه اضافی صرف نکرده باشید. برخی از این امکانات شامل یخساز اتوماتیک، یخ ریز / آب ریز روی درب، طبقات شیشه ای با قابلیت ضد نشت مواد ریخته شده و قفسه بزرگ برای جای گیری گالن روی درب، هستند. به محض اینکه شما تصمیم می گیرید که چه نوعی از یخچال را انتخاب کنید (ساید بای ساید، فریزر بالا، فریز پایین، عمق دار) می توانید امکانات موجود را انتخاب کنید. یخچال K80 از نوع دستگاه ساید بای ساید است و دارای رنگ استیل، توان مصرفی (وات) 295 وات، میزان صدا (دسی بل) 45 رتبه انرژی A، میانگین مصرف برق سالیانه 685 کیلووات ساعت، ظرفیت به فوت 30 ظرفیت یخچال (لیتر) 438 ظرفیت فریزر (لیتر) 230 و… است. ال جی یکی از برندهایی است که یخچال ساید بای ساید نیز تولید می کند. این سیستم این امکان را فراهم کرده است که در هر لحظه آب تصفیه شده و یخ قطعه قطعه شده در اختیار داشته باشید و از طریق پنل لمسی که روی درب یخچال تعبیه شده است قابلیت دسترسی به تنظیمات و انتخاب را به کاربران می دهد.


یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


ساید بای ساید‌های بوش دارای تنوع بالایی هستند که با توجه به امکانات یخچال، انتظارات خود و کاربردی مد نظرتان می‌ توانید یکی از انواع این محصولات را انتخاب کنید. اما در برخی شرایط این تنوع بالا باعث سردرگمی مشتریان می شود که البته نیازی به نگرانی در این مورد نیست. دانستن همه چیز درباره ساید بای ساید بوش می‌ تواند کمک کند تا بهتر این محصولات را بشناسید و در زمان خرید تصمیم درستی بگیرید. یخچال ساید بای ساید مدل KAG90AW204 مجهز به سیستم گردش هوای مستمر است، و هوای تمام نقاط یخچال را بر اساس مواد غذایی داخل هر محوطه حفظ و خنک می کند. ساید بای‌ ساید بوش مدل KAN60A40NE مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه است که موجب پخش هوا و حفظ تازگی مواد غذایی به‌طور یکنواخت و هماهنگ در تمام طبقات یخچال می‌شود. به‌کارگیری این سیستم نوسانات دمایی را در یخچال و فریزر به کمترین حد و زمان مورد نیاز برای خنک‌سازی را به حداقل می‌رساند.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


بی‌گمان وجود یخچال‌ها در بخشی از آشپزخانه به امری کاملاً ضروری تبدیل شده است. این محصولات در انواع مدل، شکل، اندازه و برند عرضه می‌شوند و انتخاب یک مدل خاص یخچال متناسب با نیازهای خانه‌ی شما، می‌تواند امری وقت گیر و دشوار باشد. تیم تخصصی فروشگاه کاشانه با معرفی مشخصات و بررسی ویژگی‌های یخچال‌ها انتخاب یک محصول مطابق با بودجه و نیازهای خانواده را برای شما آسان می‌نماید. در ادامه‌ی این بخش با ما همراه باشید تا یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 را بررسی کرده و مشخصات آن را به صورتی دقیق زیر ذره‌بین ببریم. در یخچال ساید بای ساید بوش مدل Bosch KAG90AW204 ، از سیستم جریان چندگانه هوا ، استفاده شده است . به عبارت دیگر ، در تمام قسمتهای مختلف یخچال هوای سرد به طور متوسط جریان دارد تا همواره مواد غذایی سالم باقی بمانند .


به دلیل نوسانات ارز قیمت ها ممکن است تغییر کرده باشند، برای اطلاع از قیمت به روز محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا واتساپ پیام بفرستید. چه بسا بهتر است تا کمی فضای بیش تری برای قرار گیری یخچال وجود داشته باشید . سلام من کابینت کارم و همیشه عمق ساید رو ۸۰میزارم که یخچال ۱۰الی۱۵سانت بیرون بمونه که درش هم راحت باز شه و یخچال هم زیاد بیرون نزنه…عرض هم اگر ۱۰۰تا۱۰۵،بزاریم تموم یخچال ها براحتی جا میشوند و اصلا برای صاحب خونه مشکلی پیش نمیاد. رژ لب مایع رمی رز مدل Paint Matte شماره 525 از سری محصولات REMI.ROOS بوده که دارای جلوه ی خاصی است و در رنگ هایی جذاب تولید شده است.

Report this wiki page